divendres, 29 de setembre del 2023

Tomasin a la Pastereta. 28 de setembre de 2023

Enllaç amb les FOTOS

Aquesta via la vàrem fer amb en Felip al poc de ser oberta i publicada per en Joan Asin.

Ara, set anys desprès tornem, aquest cop amb el Jordi, que no l'ha fet, i també acompanyats d'en Felip però que avui no escalarà i anirà a fer un tomb per la zona.

Deixem el cotxe a Collbató i agafem el camí que puja al Clot de la Mónica fins la cara oest de la Pastereta on prenem un trencall fitat que ens portarà a peu de via.

Un cop localitzat el primer parabolt, ens preparem, i seguin amb la seqüencia acordada ....avui li toca començar al Jordi.

No trobem on fer la primera reunió a peu de paret i finalment la muntem a la R1 del Diedre Bonington.

Desprès baixant una mica i a la esquerra agafem la línia del segon llarg (per nosaltres el millor) i ja no tindrem cap problema per seguir la via fins al cim.

Hem escalat tota la via a l'ombra, son les 12, decidim que baixarem caminant (tot i que inicialment cal remuntar una bona estoneta) i en una hora ja som al cotxe on ens retrobem amb el company caminador.