dissabte, 2 d’octubre del 2021

2021-10-01 Terra Incògnita (Les Agudes)

El Josep Coll em va proposar de fer aquesta via, que ell ja havia fet varies vegades. I com que era un divendres i m'anava bé per qüestions familiars, vaig acceptar sense problemes.

Ens trobem a Cardedeu el divendres a 7:30 i pugem cap a Santa Fe del Montseny on al cap d'uns pocs quilometres mes endavant hi ha el petit l'aparcament on cal deixar el vehicle per fer l'aproximació. Durant la pujada hem trobat una mica de boira, que anem superant a mida que pugem. L'aproximació es curta (uns 35-40') però intensa, ja que la pujada es molt dreta. Tot i que anem trobant fites, menys mal que en Josep se'n recorda del camí, perquè hi ha algun tros una mica perdedor  (enllaç aproximació amb Wikiloc)

Arribem a peu de via cap a les 9:30. El dia de moment es esplèndid. La roca està molt seca ja que fa dies que no plou. Em comenta en Josep que una de les vegades se la va trobar molt humida i que va patir molt.

ENLLAÇ A LES FOTOS

En el meu parer, la via es en general bastant vertical però quasi sempre hi han bones preses per les mans, meso menys cantelludes. La roca es de molt bona qualitat i el traçat de la via, tot i que he vist crítiques referents al canvi d'esperó que s'ha de fer, per mi no la desmereix en absolut i està molt ben trobada. Les assegurances  son correctes, a reforçar en algun punt amb friends variats sense gaire dificultat, i l'entorn fantàstic. I la baixada, si la sabem trobar, bastant còmoda (baixada amb wikiloc des de Les Agudes)

Ressenya dels aperturistes (blog http://josepilaura.blogspot.com/)

En resum, un gran dia amb la companyia d'en Josep, un mestre!

Ascensió realitzada en 4h15, aprox. per Josep Coll i Jordi Fornés.