dijous, 22 de desembre del 2022

Via Dos Tontos muy Tontos a Cap de Ras

Enllaç a les FOTOS

Avui quedem per anar a un via que teníem a la llista des de feia molt temps.

Segons totes les informacions està molt ben equipada (per no patir) però malgrat això el grau que marca a totes les tirades ens feia que no acabéssim de trobar el moment per anar-hi.

La via ens ha agradat força, molt ben trobada, on totes les tirades tenen el seu puntet i la possibilitat de "intentar" fer bones fotos 😏

Nosaltres el tema de les assegurances l'hem trobat be, amb una segona tirada que la tens que treballar una mica mes.

La aproximació no te pèrdua, doncs deixes el cotxe a la pista, just a la vertical de la via i al inici del camí que et porta a peu de via.

Des de l'ultima reunió, seguim a la dreta per una feixa descendent, en un punt amb fites cal pujar una mica per agafar un feixa superior, que ens portarà fins la canal de baixada a la pista on hem deixat el cotxe..

Arribats a Àger, trobem el bar tancat 😳 preguntem i ens envien al bar de la benzinera, on malgrat l'hora, ens serveixen un menú força correcte.

Salut 💪

Feta per Jordi Fornés & Quim Prats

Jordi al flanqueig de la tercera tirada