dimarts, 16 de juny del 2015

Mompart a la Miranda de les Boïgues

Dimarts al sol?......... avui toca aprofitar la finestra de bon temps matinal, que sembla que no durarà gaire.
Desprès de diferents propostes anem reduint la aproximació i la llargada de la via i acabem per anar Montserrat a la Miranda de les Boïgues a fer la Mompart.
Feia ja dies que em rodava per el cap repetir-la, fa tant de temps.....
Remenant per el facebook vaig trobar una entrada d’en Joan Asín que feia pocs dies que havien anat....
Deia que ara estava equipada amb parabolts i que nomes calien 14 cintes.
Qui no fa cas a un amic del facebook? Així que dit i fet! Els friends a casa, cintes i amunt.
Som tres i tres les tirades, en Joan es demana la primera, sense temps de reacció el Felip s’adjudica la segona, o sigui que em tocarà el díedre de la tercera.
Seguin l’ordre establert anem fen les tirades i ja ens trobem a la segona reunió.
Ara em toca a mi...per uns moment i veient la tercera tirada trobo a faltar la companyia dels meus estimats i inseparables friends, però nomes començar es veu que l’equipament no ens defraudarà.
Ja al cim els núvols encara no som gaire amenaçadors, però de camí cap a Can Massana escoltem els primers trons i al cotxe arriben les primeres gotes.

Hem clavat els tempus i ho celebrem amb unes birres......com no?


Arxiu del blog