dilluns, 16 de març del 2015

Riglos 2015

Dilluns 16 de març
Davant la possibilitat de fer dos vies al dia de avui, hem optat per arribar a Riglos via Jaca i Puente la Reina.
Un cop aconseguit arribar tard, hem decidit que només podem fer una via.
Objectiu:
Oest Clàssica al Mallo de Cored. 150m V, oberta el 1955 i re-equipada amb parabolts.
Bona pressa de contacte amb la zona i ben orientada per fer a la tarda.
La aproximació encara que aparentment evident, no ho era tant i ha estat un suplici de esgarrapades i punxades (el dia seguia amb la tònica iniciada amb el viatge a Riglos).
La escalada força agradable amb un núvol que amenaçava pluja, però que poc a poc s'ha anat esvaint.
Una passejadeta a peu per sota dels mallos, seguit d'un sopar al Hostal del Puro han posat fi a la jornada.
Demà hi tornarem......

Dimarts 17 de març
Tocava anar a descobrir nous horitzons, així que hem agafat el camí cap a Murillo de Gallego.
Peña Roaba, Mallo Común - Cara Sud
Via: Sendero Límite. 300m V
Dia excel·lent (tot de cara) no ens hem perdut, un dia solejat i una via amb bona roca, grau adequat i equipament generós.
La baixada una mica laboriosa, sobretot per ser la primera vegada.
Continuarà.....

Dimecres 18 de març
Avui la previsió de la meteo donava pluja a partir del migdia, per això hem triat fer una coseta curta. (cutre excusa)
Mallo Colorado
Via: Anorexia, 145m V
Com els dies anteriors, la via amb roca excel·lent, parabolts abundants i el temps s'ha comportat.
Al final no hem tingut sort i no ha plogut, així que hem decidit anar a dinar al "Mirador de los Buitres" tot fent la ruta circular que puja per la ferrada de Cubilillo.
Dia ben completet.
Ara no mes cal que el Barça faci la seva feina i ens deixi anar a dormir contens.