dilluns, 26 d’octubre del 2009

Roca Gris- Via Esparraguera

25-octubre-2009
Aquest diumenge i aprofitant el canvi d'hora (per compensar la nit de cine anterior) varem sortir sense cap idea fixa cap a Cala Montse per tal de fer una matinal. Mentres esmorzavem a Collbató decidirem repetir la via Esparraguera de la Roca Gris, que tant el Quim com jo feia bastant temps que havíem fet. Mira que he anat vegades a aquest sector, mira que m'he ensigalat vegades per camins que no toquen, mira que el Quim va assenyalar el camí correcte !... doncs si no arriba a ser per mí, aquest cop NO ens perdem. Pero fent ús de la meva formidable memória, vaig aconsseguir ensigalar-nos i anar per el fons del torrent, tenint que fer el Tarsan per unes cordes inmundes lligades no se sap d'on sobre un desplom amb roca mullada i varem rematar-ho sortint per unes verdisses que ens van deixar mes esgarrapats que si ens haguessin tancat amb un gat boig, total per tornar a sortir al camí correcte (no se com encara em fa cas el Quim...). Va ser tant bon precalentament, tant bó que varem fer la vía en una mica mes d'una hora i mitja... Tampoc no m'enrecordaba (per variar) que la vía era tant maca amb trams amb molt bona roca i ben assegurada, vaja, una disfrutada. I finalment, (i aqui sí que va ser gracies a ambdos) varem acabar fer uns rapels que no tocaven, depres de mitja hora de donar voltes amunt i avall intentant trobar els de la via Urquiza-Olmo sense aconsseguir-ho. Pero així i tot, a quarts de tres ja erem a casa després de passar per el Bruc a fer una cervesseta (condició indispensable per rematar una bona matinal).  FOTOS
Salut. Jordi Fornés

Arxiu del blog